Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. 

Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren*.

Enkel de kosten voor retour zijn voor eigen rekening, deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket. Indien je gebruik maakt van het retourneren, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Bij het Eet Jezelf Lekker In Je Vel - Bakje Geluk Methode boek heb je nogmaals 14 dagen extra om het product retour te sturen. Totaal 30 dagen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, gecrediteerd. 


Heb je een digitaal product dat je wilt retourneren?
Neem dan contact op met ons binnen 14 dagen na ontvangst via klantenservice@bakjegeluk.nl. Aan het retourneren van digitale producten zitten verder geen kosten verbonden.


*Niet-retourneerbare items:
Bij Bakje Geluk streven we ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Echter, vanwege de aard van onze producten, accepteren we geen retourzendingen van de Bakje Geluk Whey Protein. Dit valt onder levensmiddelen en kan daarom niet worden teruggenomen. We vragen om begrip in deze kwestie.

 

Retourneren van overige artikelen:
Voor alle andere producten geldt dat je, als je niet 100% tevreden bent met de aankoop, deze binnen 14 dagen na levering voor een retour kunt aanmelden. Let op: de kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

 

Hoe een retour aan te melden:
Ga naar ons retourportaal om je retour aan te melden. 

Belangrijk: Zorg ervoor dat de factuur met je volledige naam en bestelnummer bijvoegt, met een # voor het bestelnummer. Zonder deze informatie kunnen we uw retour niet verwerken. Zorg er verder voor dat er geen spatie zit in de postcode bij het invoeren hiervan in het retourportaal. Vervolgens krijg je de mogelijkheid om het retourlabel te downloaden. Stop de producten die je terug wil sturen in de originele doos of in een andere stevige doos. Plak het retoureticket dat je hebt ontvangen op het pakket. Vergeet niet om je oude etiket te verwijderen. Zodra je retour is aangemeld, ontvangt je automatisch een e-mail met de status van je retour.


Beschadigde producten:
Indien je een beschadigd product ontvangen hebt, stuur dan een foto van het beschadigde artikel, samen met de bestelgegevens, naar klantenservice@bakjegeluk.nl. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om een oplossing te bieden.


Verkeerd bezorgadres doorgegeven:
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de bestelling nog te wijzigen voordat deze wordt verzonden.


Terugbetalingen:
Zodra we de retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we je informeren over de status van je terugbetaling. Indien goedgekeurd, wordt de terugbetaling verwerkt en automatisch teruggestort op de gebruikte betaalmethode. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal 8 werkdagen.


Volg het pakket:
Voor elke aankoop van een fysiek product ontvang je een e-mail met een Track & Trace code, zodat je het pakket gemakkelijk kunt volgen. 

 

Contactgegevens
Bakje Geluk B.V
KVK 82492948
Kazernestraat 17-19
5928 NL Venlo

Heb je verder nog vragen of opmerkingen over ons retourbeleid? 
Neem gerust contact met ons op via klantenservice@bakjegeluk.nl